خطیب حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه ماه رجب فرصت طلایی عبادت است، گفت: ماه‏های رجب، شعبان و رمضان سه ماه ارزشمند هستند که در حقیقت بهار عبادات محسوب می‏ شوند.

ماه رجب فرصت طلایی عبادت استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام حائری‏زاده با اشاره به اینکه روزه گرفتن در اولین روز ماه رجب خیلی مستحب است، گفت: دعاها و اذکار زیادی در این ماه وارد شده است، برای افرادی که به دنبال فرصت‏های طلایی زندگی می‏گردند این یک فرصت فوق‏ العاده برای پاک نمودن خود و نزدیک شدن به خداست.

وی افزود: در ماه رجب تمرین کنیم که برای خویش برنامه‏ریزی داشته باشیم، برنامه‏ریزی درست و منطقی مسیر پیشرفت را برای انسان هموارتر می‏کند، البته برنامه‏ای که قابلیت اجرا را داشته باشد.

خطیب حرم مطهر رضوی افزود: اهل بیت(ع) و قرآن نازل شده‏اند تا به انسان برنامه زندگی نشان دهند و مسیر هدایت را برای وی روشن کنند، لذا اگر در مسیر موفقیت و پیشرفت از رهنمودهای اهل‏ بیت(ع) و قرآن استفاده کنیم یقینا به کمال واقعی دست خواهیم یافت.

حائری زاده گفت: مسیر صحیح کمال و سعادت تنها از طریق قرآن و اهل بیت(ع) امکان پذیر است، متاسفانه برخی با عرفان‎های کاذب می‏خواهند راه صد ساله را در یک شب بروند، اما آگاه باشند که به چیزی جز ضلالت دست نخواهند یافت.

انتهای پیام// م.م

ویژه برنامه های مذهبی در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.