مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: با آماده سازی باغ فدک آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی از روز 27 اسفندماه وجود دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اصغر شاطوری اظهار کرد: باغ فدک تنها محل اسکان مسافر به صورت رو باز و موقت است به همین دلیل از چند ماه پیش آماده سازی محوطه و تعمیرات و نگهداری را آغاز کردیم.

وی افزود: امسال برنامه‌های تدارک دیده شده متفاوت از سال‌های قبل است و سعی شده بار فرهنگی آن بیشتر باشد، علاوه بر مسافران، شهروندان نیز می‌توانند از برنامه‌ها استفاده کنند.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان با بیان این که ظرفیت 3 هزار خودرو وجود دارد گفت: با به پایان رسیدن اقدامات زیربنایی آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی از روز 27 اسفندماه وجود دارد.

وی تصریح کرد: بنا بر تصمیمی که در ستاد هماهنگی سفر گرفته شده اولویت نخست اسکان مسافران نوروزی هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و اماکن مسقفی چون خوابگاه‌های دانشجویی و مدارس است؛ اولویت آخر و در صورت پر شدن مکان‌های دیگر،‌مسافران به سمت باغ فدک هدایت می شوند.

شاطوری با اشاره به تغییرات جوی در ایام نوروز خاطرنشان کرد: از مشاوران املاک نمایندگانی در باغ فدک مستقر می‌شوند تا زمان‌هایی که احتمال نامساعد شدن شرایط جوی وجود دارد مسافران را به خانه‌های استیجاری راهنمایی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

باغ فدک اصفهان میزبان مسافران نوروزی است

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.