رئیس دانشگاه شهید رجایی توسعه آموزش‌های مهارتی را در گروه برنامه‌ریزی مناسب در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات مناسب دانست.

توسعه آموزش‌های مهارتی نیازمند برنامه‌ریزی جدی استحمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت‌ و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره فعالیت‌های این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به آموزش و تربیت نیروی انسانی برای آموزش و پرورش می‌پردازد و دانش آموختگانی برای هنرستان‌ها تربیت می‌کند.

وی ادامه داد: در سال 93 بازنگری  در دروس انجام شد و در حوزه فنی وحرفه‌ای ماموریت‌های ما تعیین شده است که طبق این برنامه‌ریزی‌ها فعالیت خود را انجام می‌دهیم و جزئیاتی از برنامه ریزی‌ها باقی مانده که به تدریج درحال انجام است.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اشاره به اینکه در حوزه برنامه‌ریزی به ثبات رسیدیم،  تصریح کرد: باتوجه به تغییرات در نظام آموزشی و اعلام معاونت متوسطه توسعه آموزش‌های مهارتی مورد توجه قرار گرفته است بر این اساس نیروی انسانی و تجهیزات رکن مهمی در این مورد محسوب می‌شود.

نیازمند توجه جدی تری در حوزه تجهیزات هستیم

عظمتی افزود: برای پاسخ به نیازهای نیروی انسانی و تجهیزات نیازمند توجه جدی‌تری هستیم تا کارها طبق روال انجام شود البته آنچه تا امروز آموزش و پرورش از ما خواسته است به آن عمل کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که توسعه  همکاری و تفاهم‌نامه با دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تاکنون وجود داشته است یا خیر؟ گفت: دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به تربیت تکنسین‌ می‌پردازد در حالی که نیاز ما به نیروهای کارشناس است، البته درباره هنر آموزان می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد اما هنوز تفاهم‌نامه‌ای به طور قطعی نداشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار