نظارت ۲۸۰ بازرس تا پایان تعطیلات نوروز در مازندران

۲۸۰ بازرس اداره کل صنعت، معدن و تجارت تا پایان تعطیلات نوروز در مازندران نظارت می‌کنند.

مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از آمادگی این استان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز ۹۷ خبر داد.

حسنی به شروع فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان از اسفند امسال اشاره کرد و گفت: این ستاد در بخش امداد و نجات، بهداشت و درمان، امنیت، تنظیم بازار و اسکان، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به استقرار ۱۴۸ پایگاه انتظامی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: ظرفیت اسکان امسال با ۷ درصد افزایش به ۸۴۴ هزار نفرشب اقامت در استان رسید.

وی با بیان اینکه ۱۰۴ پایگاه، ۵۰ پست ایمنی و سلامت، ۲ مرکز امداد هوایی و ۴۳ داروخانه شبانه روزی در ایام نوروز آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند، گفت: ۶۰ ناظر تاسیسات گردشگری شامل خدمات اقامتی و پذیرایی و دفاترگرشگری، ۲۸۰ بازرس اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان به همراه ۱۶۴ نیروی افتخاری و مردمی در این ایام فعالیت دارند.

حسنی با اشاره به حضور ۱۲ میلیون نفرشب در نوروز پارسال افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۱ میلیون نفرشب در استان اقامت کردند.

انتهای پیام /ر

نظارت بازرسان تا پایان تعطیلات نوروز در مازندران

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.