۵۸ هزارو ۵۹۳ پرونده شبه قضایی تا پایان بهمن ماه امسال در اداره کل ثبت و اسناد و املاک مازندران رسیدگی شد.

محمد حسن بهادر، مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت : ۵۸ هزار و ۵۹۳ پرونده شبعه قضایی در این اداره کل و ۲۶ واحد ثبتی در استان تا پایان بهمن ماه امسال رسیدگی شده است.

وی افزود:  برای بیش از ۴۱ هزار پرونده قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های بدون سند رسمی و ۶ هزار و ۳۰۰ پرونده در اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و بیش از ۷ هزار پرونده اجرایی رسیدگی و رای صادر شد .

بهادر با بیان اینکه در این مدت نیز ۳۶۳ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۲۹ تومان از مطالبات و معوقات بانک‌ها وصول شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد رشد داشت گفت:  از میزان معوقات وصول شده بیشتر از ۱۷۴ میلیارد تومان مرتبط با بانک‌های دولتی و ۱۸۸ میلیارد آن نیز با تقاضای بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی بوده که از این نظر استان رتبه دوم کشور را بخود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶۹۲ پرونده اجرایی تا پایان بهمن امسال مختومه شد افزود: تشکیل بیش از هزار و ۳۰۰ پرونده چک بلامحل و ۵۴۰ پرونده مهریه و اسناد تعهدی و ۴ هزار و ۸۰۰ پرونده برای اسناد رهنی و قرارداد‌های داخلی بانک‌ها از دیگر اقدامات دوایر اجرای اسناد رسمی این اداره کل در راستای تکالیف قانونی بوده است.

انتهای پیام/ر

رسیدگی به پرونده شبه قضایی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار