مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر برگزاری جشنواره های ژیمناستیک در محیط های باز گفت: باید به منظور آشنایی بیشتر خانواده ها با رشته های ورزشی زمینه ی برگزاری آنها در ملاء عام و پارک ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  دکتر محمدتقی امیری خراسانی در مجمع انتخاباتی رییس هیئت ژیمناستیک استان کرمان که به عنوان رییس این مجمع حضور داشت، با اشاره به اینکه ژیمناستیک از آن دسته رشته های ورزشی است که هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی سبب افتخار است، بیان داشت: این رشته ی ورزشی می تواند سلامت و شور و نشاط اجتماعی را به خانواده و جامعه برگرداند.

وی تأکید کرد: باید جشنواره های ژیمناستیک و به طور کلی تمام رشته های ورزشی را به سمت محیط های باز به ویژه در سطح پارک ها و در ملاء عام برد تا والدینی که در زمینه ی برخی رشته ها آشنایی ندارند، از نزدیک آنها را مشاهده کنند.

دکتری امیری خراسانی با ابراز خرسندی از برگزاری مجمع ژیمناستیک، آن را شانزدهمین مجمع برگزار شده طی دوران مدیریتش در ادراه کل ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: اولین مجمعی هست که خدا رو شکر به موقع برگزار شد و ما تمام تلاشمان را بکار بردیم تا اینکار قبل از سال انجام شود.

 وی افزود: با توجه به حجم گسترده  و ترافیک کاری که رییس و دبیر فدراسیون داشتند، براساس ماده و قانون، تفویض اختیار را به بنده واگذار کردند و ما هم مجمع را هماهنگ و برگزار کردیم که الحمدلله تمام آراء را هم آقای گنجعلیخانی کسب کردند.

دکتر امیری خراسانی کسب تمامی آراء را نشان دهنده ی عملکرد مثبت گنجعلیخانی، رییس هیئت ژیمناستیک طی دوران سرپرستیشان عنوان و خطاب به اعضای هیئت تصریح کرد: بنده می دانم که این عملکرد بدون همکاری تک تک شما بزرگواران میسر نبوده و این همدلی و کمترین حاشیه و آسایشی که در خانواده ژیمناستیک وجود دارد را من در مدت 13 ماه حضورم به چشم دیده ام.

وی یادآور شد: بسیار خوشحالیم در این آرامش، شاهد اتفاقات مثبتی چون مدال آوری های اخیر هستیم که در کشور نیز تأثیرگذار بوده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: یکی از اتفاقات مثبتی که پیگیریش هستیم، حضور حداکثری ورزشکاران و مربیان کرمانی در بازی های آسیایی جاکارتای 2018 اندونزی هست و این می تواند کاری بزرگ برای آینده ورزش ژیمناستیک باشد.

دکتر امیری خراسانی افزود: نکته ای دیگر که در کنار دید قهرمانی ما به ورزش ژیمناستیک وجود دارد، بحث ورزش ژیمناستیک برای همه هست که با تمام توان از آن حمایت ها خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی رییس هیئت ژیمناستیک استان کرمان، شاهد شکوفایی و موفقیت های بیشتر این رشته ی ورزشی در سال 97 باشیم.

دکتر امیری خراسانی پیشنهاد داد: مجمع عمومی سالانه سال 96 هیئت ژیمناستیک استان کرمان اوایل اردیبهشت ماه سال آینده با حضور رییس فدراسیون برگزار شود تا دیدگاه خانواده ژیمناستیک استان کرمان واضح تر و روشن تر به رییس فدراسیون منتقل شود، چرا که  این انتقال دیدگاه در این مجمع برای رییس فدراسیون می تواند بسیار کمک کننده باشد.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت ژیمناستیک استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار