با پایان یافتن اردوی انتخابی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک، سعید مالکی، امیرحسین بنی اسد و سهند صفی زاده ژیمناست های کرمانی تست ها را با موفقیت پشت سرگذاشتند و همچنان در ترکیب تیم ملی باقی ماندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مهرتاش، رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک استان کرمان با اعلام اینکه اردوی انتخابی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک در رده های سنی نوجونان، جوانان و بزرگسالان ۵  تا ۷ بهمن جاری در تهران برگزار شد، گفت: این اردو در رده سنی بزرگسالان با حضور ژیمناست هایی از استان های تهران، کرمان، آذربایجان غربی، مرکزی، خراسان رضوی، یزد، مازندران فارس، قزوین، اصفهان و زنجان انجام شد.

 وی افزود: در این رده، سعید مالکی، امیرحسین بنی اسد و سهند صفی زاده، سه ملی پوش کرمانی به مربیگری محمد مهرتاش و سرپرستی حمیدرضا عسکرپور بار دیگر تست انتخابی تیم ملی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و به ترتیب رتبه های سوم،  چهارم و هشتم را ازآن خود کردند و با امتیاز بالا موفق به حضور در ترکیب تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ پرتغال شدند.

یادآور می شود: برخلاف تمام اردوهاي گذشته اين اولين مرتبه است كه محمد مهرتاش، تيم كرمان را در اين اردو همراهي نكرد اما مانند گذشته اين ورزشكاران صاحب نام و تراز اول ايران توانستند خوش درخشيده و همچون سال های اخیر در ترکیب تیم ملی ایران جای بگیرند.

اضافه می شود: محمد مهرتاش، مربی کرمانی در چند سال اخیر، سرمربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران بوده و در مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ مغولستان و نیز مسابقات ۲۰۱۶ ویتنام به همراه سه ورزشکار کرمانی (سعید مالکی، امیرحسین بنی اسد و سهند صفی زاده) تیم ملی را همراهی کرده اند.

انتهای پیام/ب

سه ژیمناست کرمانی بار دیگر در ترکیب تیم ملی قرارگرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار