نماینده مردم آستانه اشرفیه گفت: یکی از مشکلات و نگرانی‌های ما امروز فاصله گرفتن مسئولان از طبقات پایین جامعه است.

فاصله گرفتن مسئولان از طبقات پایین جامعه یکی از نگرانی‌های امروز است/ مردم باید احساس کنند که این مدیر از جنس خودشان استمحمدحسین قربانی نماینده مردم استانه اشرفیه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مشکلات و نگرانی‌های امروز کشور را فاصله مسئولان از طبقات پایین جامعه دانست و گفت: تشریفات مدیران، رفتن آنها به سوی اشرافی‌گری و همچنین تشریفات زاید برخی مدیران موجب شده تا ذهنیت مردم نسبت به حاکمیت تغییر کند.

وی ادامه داد: ما همه داخل یک کشتی هستیم و مردم عملکرد یک مسئول را به کل حاکمیت نسبت می‌دهند، هرچند این تفکر درستی نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری از عدالت فاصله گرفته‌ایم و تنها راه جلب اعتماد افکار عمومی و آحاد جامعه قرار گرفتن مسئولان و مدیران در کنار مردم به ویژه طبقات پایین جامعه است.

قربانی با بیان اینکه مردم باید احساس کنند که این مدیران از جنس خودشان هستند، گفت: یک کشاورز در یکی از سفرهای بنده به یک روستا اعلام کرد ما شما را به دلیل جایگاه علمی و اصالت خانوادگی قبول داریم، اما از جایگاهی که هستید متنفریم.

وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که مردم نسبت به مسئولان دل خوش ندارند و شاید به دلیل فاصله گرفتن ما از مردم باشد که متأسفانه به سمت رفاه‌زدگی، تجملات و تشریفات رفته‌ایم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار