معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت:طرح زوج و فرد از 25 اسفند ماه 96 لغایت 15 فروردین ماه 97 در اصفهان اجرا نمی‌شود.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به طرح محدودیت زوج و فرد شهر اصفهان اظهار کرد: طرح زوج و فرد از 25 اسفند ماه 96 لغایت 15 فروردین ماه 97 در اصفهان اجرا نمی‌شود و دوربین‌های مخصوص این طرح نیز در این مدت غیر فعال هستند.

وی افزود: با توجه به افزایش سفرهای درون‌شهری در روزهای پایانی سال 96 و در ایام نوروز به دلیل ورود خودروهای مسافران از دیگر شهرهای کشور به اصفهان، غیر فعال کردن دوربین‌های زوج و فرد باعث سهولت عبور و مرور گردشگران و شهروندان اصفهان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان این که عمده آثار تاریخی و گردشگری شهر اصفهان در محدوده زوج و فرد قرار دارد، گفت: بر همین اساس و بر مبنای مصوبه شورای ترافیک استان اصفهان، طرح زوج و فرد به مدت 20 روز اجرا نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: البته دوربین‌های سرعت، عبور از چراغ قرمز، توقف روی خط عابر پیاده و عبور از مسیر اتوبوس‌های تندرو فعال است و طبق معمول گذشته تخلفات را ثبت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

 

غیرفعال شدن طرح زوج و فرد در ایام نوروز در اصفهان

برچسب ها: نوروز ، طرح ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.