فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت:شدت نظارت‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در سه ماه نخست سال آینده جدی‌تر خواهد بود.

استقرار اکیپ‌های گشتی منابع طبیعی در استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ خسروی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ضمن تشریح برنامه‌های یگان حفاظت این اداره کل در ایام نوروز گفت: البته حفظ و حراست از اراضی ملی و طبیعی از وظایف و اولویت های اصلی و اساسی این یگان بوده و در طول سال تمامی نیروها در حالت آماده باش کامل می‌باشند.
وی با اشاره به استقرار 10 اکیپ یگان حفاظت منابع طبیعی در تمامی نقاط شهری و روستایی 8 شهرستان استان زنجان در ایام نوروز ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها کلیه مسئولین و دست‌اندرکاران در قالب کشیک‌های منابع طبیعی 24 ساعته تا خرداد ماه سال آینده در آماده باش بوده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
خسروی با بیان اینکه گشت‌های موتوری بخش خصوصی این یگان نیز طبق روال هر سال و هر ماه نسبت به گشت زنی در عرصه های ملی و طبیعی اقدام خواهند کرد، از تحت نظر قرار دادن تمامی نقاط به ویژه اراضی بحرانی مستقر در زنجان، طارم و ماهنشان خبر داد.

انتهای پیام/ن

شدت نظارت‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در سه ماه نخست سال 97 جدی‌تر خواهد بود

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.