استاندار بوشهر گفت: توسعه صادرات غیرنفتی این استان نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌ها و ایجاد تنوع صادراتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان بوشهر افزود: حمایت از تولیدکنندگان و تلاش برای بهبود وضعیت صادرات محصولات تولیدی استان باید مورد توجه و تاکید همه مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ارتباط موثر با بازار‌های هدف و افزایش سطح کیفی محصولات تولیدی استان از مهم‌ترین مسایل در افزایش صادرات کالا‌های غیر نفتی هستند که انتظار داریم با تلاش دست‌اندرکاران بتوانیم در این عرصه به نتایج مورد نظر برسیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: ۲ محصول مهم این استان شامل خرما و میگو دارای ظرفیت صادرات به بازار‌های هدف است و باید برنامه‌ریزی اساسی برای تحقق این مهم انجام شود که بطور قطع در بهبود وضعیت صادرات غیر نفتی بسیار موثر است.

گراوند تاکید کرد: در مورد خرما و میگو باید نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی برگزار شود و ضروری است کارگروه این ۲ محصول با حضور فعالان این عرصه و تولیدکنندگان و همه دستگاه‌های ذیربط و اتاق بازرگانی انجام شود.

وی خواستار تنوع در صادرات شد و افزود: همه محصولات با کیفیت تولیدی استان که ظرفیت صادرات داشته باشد باید از همه توان برای تسهیل صادرات آن استفاده کرد.

انتهای پیام/م

استفاده از همه ظرفیت‌ها و ایجاد تنوع صادراتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.