حریم راه‌های مازندران به منظور استقبال از مسافران نوروزی پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها نیازمند مشارکت مردمی است، گفت: طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های اصلی استان با توجه به تعطیلات نوروز از ۱۵ اسفند به طور سراسری در استان اجرا شد.
وی افزود: از آنجا که مازندران استانی پیش رو در جذب مسافر و گردشگر در طول سال و تعطیلات نوروز است وجود راه ایمن و زیبا در همواره در سرلوحه کاری این اداره کل قرار دارد.
نجفی گفت: زیبا سازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به فرهنگ سازی وسیع در سطح جامعه دارد و همه مردم باید خود را مسئول بدانند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به نقش علایم در سطح جاده‌ها اشاره کرد و گفت: جداسازی باند‌های رفت و برگشت در قالب نصب نیوجرسی، آشکار سازی نقاط پر حادثه، آشکار سازی دهانه‌های تونل‌ها، خط کشی، شانه سازی، تهیه و ذخیره سازی ۵۰۰ تن آسفالت سرد، ساماندهی مبادی ورودی و خروجی راه‌های استان و پارکینگ موجود جهت هدایت خودرو‌ها، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محور از جمله اقداماتی است که پیش از تعطیلات نوروز در جاده‌های استان اجرا شد.
انتهای پیام/ک


استقبال از مسافران در جاده‌های زیبا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.