کنستانتین کاساچف، یکی از نمایندگان پارلمان روسیه در اظهاراتش انگلیس را در تشدید تنش‌ها میان لندن و مسکو در مسئله‌ای که با مسمومیت جاسوس دوجانبه و سابق روسیه و دخترش در لندن آغاز شد، مقصر دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس؛ یکی از نمایندگان پارلمان روسیه در اظهاراتش انگلیس را در تشدید تنش‌ها میان لندن و مسکو مقصر دانست؛ مسئله‌ای که با مسمومیت جاسوس دوجانبه و سابق روسیه و دخترش در لندن آغاز شد.

ساعاتی پس از اعلامیه روسیه در روز شنبه درباره اینکه ۲۳ دیپلمات انگلیسی اخراج خواهند شد، کنستانتین کاساچف اعلام کرد: «این اقدام قطعا انتخاب ما نبود. ما هیچ تنشی را در روابطمان ایجاد نکردیم، این تصمیم توسط طرف انگلیسی اتخاذ و بدون هیچ مدرکی اجرایی شد.»

کاساچف رئیس کمیته امور خارجه در پارلمان روسیه است.

در روز‌های گذشته، انگلیس، روسیه را متهم کرده بود که در تاریخ چهارم مارس با گاز عامل اعصاب به سرگئی اسکریپال و دخترش حمله کرده‌اند.

در پی این موضوع، انگلیس در این هفته دستور داد تا ۲۳ دیپلمات روس، این کشور را ترک کنند، با این حال، روسیه تاکید دارد که انگلیس هیچ مدرکی برای اثبات اتهاماتش ندارد.

کاساچف در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «من باور دارم که دیر یا زود حقیقت را می‌فهمیم و این حقیقت برای نخست وزیر انگلیس و دیگرانی که به صورت کاملا کورکورانه از تئوری دخالت روسیه در این حمله حمایت کردند، قطعا ناخوشایند خواهد بود.»

انتهای پیام/

مقصر دانستن انگلیس در تشدید تنش‌های مسکو و لندن، از جانب روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار