مدافع تیم ملی گفت: سیرالئون تیم ضعیفی نبود و این دیدار می‌تواند به تیم ملی در راستای حضوری موفق در جام جهانی کمک کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری پس از پیروزی تیم ملی در دیدار دوستانه با سیرالئون بیان کرد: این مسابقه یک بازی خیلی خوب برای افزایش هماهنگی بازیکنان جوان‌تر و داخلی بود و در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد وضعیت تیم سیرالئون گفت: در این باره شما باید نظر بدهید. سیرالئون تیم ضعیفی نبود. به هر حال این بازی، یک بازی تمرینی برای تیم بود که می‌تواند به تیم ملی در راستای حضوری موفق در جام جهانی کمک کند. شرایط به گونه ای بود که برابر این تیم به میدان برویم. من کاری به شرایط تیم های اسپانیا و آلمان ندارم، زیرا برای بازی مقابل آنها باید هزینه های زیادی را متقبل شویم.

او درباره حضورش در این مسابقه و اینکه به نظر می‌رسید به خاطر ترس از مصدومیت محتاطانه بازی کرد، گفت: تیم سیرالئون خیلی محکم بازی کرد و ما هم باید دقت می کردیم تا دچار مصدومیت نشویم. اما با این حال تمام بازیکنان تیم ملی با همه توانشان در برابر سیرالئون بازی کردند.

مدافع تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست به جای برگزاری اردو در کشورهای دیگر با تجهیز کمپ تیم‌های ملی این اردوها را در ایران برگزار کنیم، گفت: بهتر است این سئوال را از تاج و فدراسیون فوتبال بپرسید.

انتهای پیام/

اظهارات غفوری درباره دیدار برابر تیم سیرالئون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار