تیم فوتبال سیرالئون در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی با شاگردان کی روش دیدار می‌کند که ابهاماتی درباره ترکیب این تیم وجود دارد.

تناقض در ترکیب تیم فوتبال سیرالئون برای دیدار مقابل ایرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار است در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت کند که در گروه دوم این رقابت‌ها با مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و در نخستین گام، باید ۲۵ خرداد با شاگردان "رنار" دیدار کند.

تیم ملی تا پیش از شروع بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال، با تیم‌های سیرالئون، تونس، الجزایر، سوریه، ازبکستان، ترکیه، یونان و لیتوانی دیدار دوستانه برگزار می کند و در نخستین گام، شاگردان کی روش به مصاف نماینده آفریقا بروند.

تیم ملی فوتبال "سیرالئون" در جدیدترین رنکینگ فیفا در رده ۹۸ قرار دارد و تیم قوی تری نسبت به لیبی است. سرمربیگری این تیم برعهده "ابوبکر تس کامارا" است.

تمامی ۱۹ بازیکن این تیم که در آخرین بازی‌های دوستانه به تیم کشورشان دعوت شدند، لژیونر هستند و در تیم‌های دسته دومی اروپا و یا آسیا بازی می‌کنند و دلیل آن هم، نداشتن لیگ در سیرالئون است.

نکته جالب در خصوص حضور تیم ملی سیرالئون مربوط به بازیکنان این تیم شود. طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال این کشور، این تیم به همراه 18 بازیکن، 7 عضو کادرفنی و تدارکات و 3 مدیر به ایران آمده است و هزینه هر کدام از آنها هم به جزء پول اقامت، پول برگشت و ... حدود 10 میلیون تومان است.

البته رسانه های آفریقایی اعلام کردند، در فهرست تیم سیرالئون، تنها 4 بازیکن لژیونر حضور دارند و 17 بازیکن محلی هستند که در کل 21 بازیکن می شوند و از تعداد نفراتی که سایت فدراسیون فوتبال سیرالئون اعلام شده، ببشتر است.

حال باید دید آیا رسانه آفریقایی اشتباه کرده است یا سایت فدراسیون سیرالئون از تعداد نفرات کاروان تیمش برای دیدار مقابل ایران با خبر نبوده است.

دیدار تیم های فوتبال ایران مقابل سیرالئون ، امروز ( شنبه ) از ساعت 15:30 برگزار می شود.

انتهای پیام/

ترکیب تیم فوتبال سیرالئون برای دیدار مقابل ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار