فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برگزاری ۳ دیدار دوستانه تیم ملی ایران را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار است در جام جهانی 2018 روسیه شرکت کند که در گروه دوم این رقابت‌ها با مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و در نخستین گام، باید 25 خرداد با شاگردان "رنار" دیدار کند.

تیم ملی تا پیش از شروع جام جهانی با تیم‌های سیرالئون، تونس، الجزایر، سوریه، ازبکستان، ترکیه، یونان و لیتوانی دیدار دوستانه برگزار می کند که تمامی حریفان در رده بندی فیفا، رنکینگی بالای 20 دارند و به جزء تونس، تیم‌های قدرتمندی محسوب نمی‌شوند و البته به جزء عقاب‌ها (لقب تیم ملی تونس) 6 تیم دیگر در رنکینگ فیفا از تیم ملی ایران پایین‌تر هستند.

فیفا، 3 دیدار دوستانه تیم ملی ایران را در راه جام جهانی تایید کرد+ عکس

در رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، سیرالئون (98 ) تونس (23) الجزایر (60) ازبکستان (72) ترکیه (38) یونان (45) لیتوانی (147) جای دارند و تیم ملی ایران هم رتبه 33 است، تا به غیر از تونس، تمامی حریفان در رنکینگ پایین‌تر از شاگردان کی روش باشند.

فدراسیون جهانی فوتبال، ساعتی پیش 3 دیدار تدارکاتی شاگردان کی روش مقابل سیرالئون، تونس و الجزایر را تایید کرد تا مشکلی برای برگزاری این مسابقات وجود نداشته باشد.

دیدار ایران مقابل سیرالئون، فردا ( شنبه ) و از ساعت 15:30 برگزار می شود. تقابل یوزهای ایرانی و عقاب ها ( 3 فروردین ) و از ساعت 19:15 در "رادس" انجام می شود و مصاف شاگردان کی روش و "رباح ماج"ر هم ساعت 18 در ورزشگاه UPC گراتس اتریش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

فیفا دیدار تیم های ایران با سیرالئون، تونس و الجزایر را تایید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
بازی دوستانه برگذار می شود
آخرین اخبار