مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آماده‌باش 1000 دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شهر همزمان با نوروز97 خبر داد.

آماده‌باش 1000 دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شهر مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مهدی علوی‌مقدم گفت: سازمان تاکسیرانی با توجه به کثرت و افزایش سفرهای درون شهری در ایام نوروز97، ضمن آماده‌باش کلیه ناوگان طرح استقبال از بهار را در بخش‌های مختلف ناوگان تاکسیرانی به منظور ارائه خدمت بهتر و نظارت بر خدمات تهیه و اجراء می‌کند.

وی افزود: در ایام نوروز 1000 دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شامل فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری آماده‌باش هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین 5 شبکه بیسیم تاکسیرانی شامل شبکه‌های 133، 1829، 1830، 1800 و 1840 در این ایام به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و سرویس‌دهی به شهروندان و زائران هستند.

علوی‌مقدم گفت: تقویت خطوط اطراف حرم مطهر شامل 1000 دستگاه تاکسی معمولی و 1000 دستگاه تاکسی ون از دیگر اقدامات سازمان در ایام نوروز97 است.

وی افزود: همچنین ایجاد گشت‌های مشترک با سازمان صنعت و معدن و تجارت برای نظارت بر رعایت نرخ‌های مصوب و اعمال قانون با تخلفات احتمالی از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز است.

انتهای پیام// م.م

تمهیدات تاکسیرانی مشهد در نوروز97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.