فرماندار میاندوآب گفت:زیر سوال بردن عملکرد سربازان و خدمتگزاران نظام، دهن کجی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  ناصر امیری فرماندار میاندوآب در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان طی سال 96 گفت: زیر سوال بردن عملکرد سربازان و خدمتگزاران نظام، دهن کجی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی گفت: کسانی که بخواهند اتحاد بین مسولین را از بین ببرند مقابلشان خواهیم ایستاد و بنده به عنوان نماینده دولت، اجازه نمی دهم کسی به نظام و خدمتگزاران مردم توهین کند.

امیری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با فرمایشات ائمه اطهار این نظام را پایه ریزی کرده است، گفت: در نظام اسلامی توهین و افترا و جوسازی جایی ندارد اگر کم کاری هم وجود دارد باید در جلسات و نشست های خصوصی ارائه راهکار شود تا کارها بهتر انجام شود، نه اینکه از طریق تریبون های عمومی نظام را زیر سوال ببریم.

وی ادامه داد:  مسئولین  بایدبه فکر خدمت به مردم باشد و مانیز بطورمرتب فعالیت ها را رصد می کنیم و به یقین عذر کسانی را که کم کاری کنند خواهیم خواست.

فرماندار میاندوآب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری امسال هم گفت:کسانی که در انتخابات شکست خورده اند فکر می کنند می توانند با زیر سوال بردن عملکرد ورزا و کابینه دوازدم در نظام خلاء ایجاد کنند ولی ما می گوییم هر کسی در دل مردم نا امیدی و یاس ایجاد کند از یاران اسرائیل و آمریکاست.

انتهای پیام/م

صحبت های فرماندارمیاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
انشالله نابودی دشمنان اسلام