معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: همت همه مسئولان دولتی در سال 96 بر تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور  در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحقق شعار اقتصاد مقاومتی "تولید و اشتغال"، اظهار کرد: همت همه مسئولان دولتی در سال 96 بر تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم که دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته و دنبال این است که در آن خدشه ایجاد کند بنابراین اقتضای ناامید کردن دشمن تقویت اقتصاد مقاومتی است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بیان کرد: دولت برای تحقق و توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی ستادی  در این زمینه تشکیل داد و معاون اول رئیس جمهور در جایگاه فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسته‌هایی برای استان‌ها آماده و ابلاغ کرد.

امیری تاکید کرد: جلسات ستاد اقتصادی مقاومتی به صورت منظم برگزار می‌شود و پیشرفت‌های قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به کرمان، بیان کرد: استاندار در جلسه شورای اداری این استان گزارشی خوبی در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی داد و بسیار امیدوار کننده بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره فعالیت‌های حوزه متبوعش در سال 96، اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف اعم از بخش نظارت و تقنین همه در تلاش بودیم تا بتوانیم بهترین خدمت را به کشور ارائه بدهیم و سطح تعامل دولت و مجلس ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار