مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ایام نوروز هیچگونه افزایشی در کرایه اتوبوس ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ، علی رحمتی ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در رزمایش ترافیکی نوروز سال 97 در اردبیل اظهار داشت: در ایام نوروز هیچگونه افزایش کرایه اتوبوس در سطح استان اردبیل را نخواهیم داشت و یک هزار و 100 دستگاه ناوگان حمل و نقل استان اردبیل در این راستا به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

وی از آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در اردبیل خبر داد و افزود: جاده‌های استان اردبیل به صورت ویژه ساماندهی شده‌اند تا مسافران نوروزی سفری ایمن را در اردبیل داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: ارتقای ایمنی در جاده‌های استان از اولویت‌های اساسی است که راهداری استان با همکاری دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است و این برنامه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی دو چندان خواهد شد.

رحمتی از پیش‌بینی حضور مسافران زیاد در ایام نوروز در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه نیروهای راهداری استان اردبیل به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان مستقر خواهند شد تا خدمات به مسافران ارائه دهند.

وی اظهار کرد: نظارت همه‌جانبه‌ای بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان وجود دارد تا گردشگران بدون هیچ دغدغه‌ای سفر خوب و خوشی در  اردبیل را تجربه کنند.

انتهای پیام/ع

پیش‌بینی حضور مسافران زیاد در ایام نوروز در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.