مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: سالانه به صورت میانگین سفر گردشگران به این استان بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی زاده، مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل در مراسم مانور آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: این افزایش در حالی است که اردبیل مقصد اصلی سفرهای نوروزی نیست و بیشترین سفرها در فصل تابستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: این افزایش به واسطه معرفی و تبلیغ گسترده استان و همکاری ادارات متولی محقق شده و همه ساله در عید نوروز نیز این استان جزو استان های برتر ارائه دهنده خدمات به گردشگران شناخته می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برنامه ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر و ‌ابلاغ احکام و وظایف اعضای آن اشاره و تاکید کرد: با توجه به هماهنگی مطلوب در نوروز سال آینده نیز اردبیل میزبان مطلوبی برای گردشگران خواهد بود.

حاجی زاده با اشاره به وجود جاذبه های متعدد تاریخی، فرهنگی و طبیعی در این استان ادامه داد: تنوع جاذبه ها موجب شده اردبیل نیاز سلایق مختلف گردشگری را تامین کند.

وی با تاکید به اینکه در جذب و ماندگاری گردشگران مشارکت سایر دستگاه ها کلیدی است، ابراز امیدواری کرد: نوروز سال آینده سفر گردشگران به استان افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

اردبیل مقصد اصلی سفرهای نوروزی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.