فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 5 محموله کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 300 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک توقیف شد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان تاکید و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق كالا و ارز و همچنین تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال "، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری موفق شدند 5 دستگاه کامیون حامل كالای قاچاق را شناسايی و متوقف نمایند.

وی با اشاره به بازرسی از کامیون های توقیف شده اذعان داشت: ظروف چینی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال، کفش به ارزش 300 میلیون ریال، لوازم یدکی به ارزش 2 میلیارد ریال، روغن خودرو به ارزش 4 میلیارد ریال و لوازم برقی و روشنایی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف گردید.

سردار عباس زاده تصریح کرد: به گفته کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در مجموع 10 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه 5 قاچاقچی دستگیر و راهی مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای اخلالگران اقتصادی ناامن است.

انتهای پیام/گ

اندیمشک، توقفگاه محموله های کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.