فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان گفت: 120 نفر از بسیجیان شهرستان چادگان در قالب 3 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدمهدی ملیانی در حاشیه اعزام 120 نفر از بسیجیان روستاهای بخش مرکزی و چناررود شهرستان چادگان و شهرهای رزوه و چادگان به اردوی راهیان نور اظهار داشت: این دومین کاروان اردوی راهیان نور از شهرستان چادگان به منطقه جنوب کشور است، در مرحله اول 80 نفر از دانش‌آموزان اعزام شدند و امروز نیز 120 نفر از بسیجیان شهرستان اعزام می‌شوند.

وی افزود: یکی از اهداف اردوهای راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است که از مهم‌ترین دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی این اردوها است تا بسیجیان و نسل جوان امروز با دلاورمردی و فداکاری‌های رزمندگان بیشتر آشنا شوند و ارزش‌های انقلاب به آن‌ها منتقل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان بیان داشت: مدت زمان اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی 3 روز است که بخشی از برنامه فرهنگی برای دانش‌آموزان است که علاوه بر تأثیر فرهنگی و تربیتی که دارد به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا تجربه‌های مناسبی در زمینه‌های مختلف به دست آورند.

وی اضافه کرد: بسیجیان اعزامی به راهیان نور از تبیین راه شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که توسط راویان کاروان ارائه می‌شود، بهره‌مند خواهند شد.

ملیانی در پایان گفت:  دومین کاروان راهیان نور شهرستان چادگان با شرکت 120 بسیجی در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند؛ در این اردو برنامه‌های فرهنگی، علمی، احکام و مسابقات کتبی برای بسیجیان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

اعزام بسیجیان چادگان به مناطق عملیاتی جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.