اگر نسخه شفا بخش رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی بطور صحیح در کشور اجرا می شد امروزه با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه نمی شدیم.

حل مشکلات اقتصادی با نسخه اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی شامگاه امشب در همایش بزرگ یاران انقلاب در گلوگاه، با اشاره به ماهیت دشمنان در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن به کمتر از براندازی و نابودی دین ما راضی نمی شود، چراکه با وجود دین آن ها احساس خطر می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: قدرت های شیطانی با اسلام و حق می جنگند همانگونه که در طول تاریخ با پیامبران و اولیای خدا مبارزه می کردند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: انقلاب ما به صورت یک جریان با ماهیت مبارزاتی در آمده و انقلابی که با جان مردم و خون شهدا به وجود آمده است با همین ماهیت ادامه خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: ما  در داخل کشور با هیچ جناح و انسانی مخالف نیستیم ، کسانی که انقلاب را قبول ندارند و یا خسته شده اندکناره گیری کنند و انقلاب را به دست نیروهای انقلابی بسپارند.

وی یاد آور شد: ما در جامعه به کسانی همچون شهید حججی نیاز داریم،چراکه ایشان در در زمان جنگ و پیروزی انقلاب حضور نداشت اما در عرصه دفاع از دین حماسه ای می آفرینند که در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: امروزه یکی از مشکلات جامعه این است که برخی ها گول کلام های رنگارنگ دشمنانی را میخورند که به آخرت ایمان ندارند و تمام کارهایشان با فریب و نیرنگ است.

وی با بیان اینکه هم اکنون با دو دسته در جامعه در حال مقابله هستیم گفت: دسته نخست گروه‌هایی هستند که از ابتدا این انقلاب را قبول نداشتند و دسته دوم گروه‌هایی هستند که در نیمه راه از انقلاب خسته شدند و به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای دشمنان هستند که این گروه از گروه نخست خطرناک ترهستند.
آیت الله علم الهدی افزود: گروه‌هایی که از انقلاب اسلامی خسته شدند برای دشمنان فرش قرمز پهن نکنند.

وی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد رشد چشم گیری در بخش‌های مختلف علمی هستیم افزود: هم اکنون دشمنان از ضربه زدن به این نظام و انقلاب در هراسند.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: ما در زمان 8 سال جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار را هم به کشور ما نمیفروختند، ولی امروزه دشمنان  از موشک های ما هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه با ورود کالاهای غیر مجاز و نبود نظارت روی قاچاق کالا ضربه بزرگی به تولیدات داخلی می زندگفت: باید  با نظارت بیشتر در بازار توسعه ، تولید و اشتغالزایی بیشتری را رقم بزنیم.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه نباید از مشکلات اقتصادی در جامعه غافل شویم تصریح کرد: مسئولان باید با تدوین برنامه‌های مدون هر چه زودتر مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.
وی با اشاره به اینکه نباید با ورود کالا‌های غیر مجاز و نبود نظارت روی قاچاق کالا به تولیدات داخلی ضربه بزنیم گفت: باید با نظارت بیشتر در بازار توسعه، تولید و اشتغالزایی بیشتر را رقم زنیم.
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه دولتمردان با نشستن روی میز مذاکره در موضوع هسته‌ای بدنبال رفع تحریم‌ها بودند افزود: هم اکنون شاهد تحریم‌های بیشتر و مشکلات اقتصادی بیشتر در جامعه هستیم.
انتهای پیام/ک


تلاش عناصر خودفروخته برای پهن کردن فرش قرمز برای دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.