به مناسبت افتخار آفرینی دانش آموزان یزدی برای بیست وچهارمین سال پی یاپی در کنکور سراسری، جشن افتخار بیست وچهارم در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در مراسم جشن افتخار بیست و چهارم با ارائه آمار و گزارش از عملکرد این اداره کل گفت: در کنکور ۹۶ از ۱۴ هزار و پانصد نفر داوطلب استان یزد، ۵۱ درصد از آن‌ها در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شده اند.

دانافر افزود: استان یزد در گروه ریاضی با ۸۲ درصد قبولی رتبه اول، در گروه تجربی با ۵۴ درصد قبولی رتبه اول و در گروه انسانی نیز با ۷۱ درصد قبولی رتبه نخست را بدست آورده است.

وی گفت: از دلایل موفقیت دانش آموزان یزدی در کسب این موفقیت؛ دلسوزی معلمان، ایجاد شرایط مناسب تحصیلی و ارتقا کیفیت، آن تلاش و جدیت معلمان و دانش آموزان در تحصیل علم و پژوهش است.

در این جشن بزرگکه با حضور مسئولان استانی برگزار شد ضمن تجلیل از افتخار آفرینان و همچنین مدال آوران المپیاد‌ها و برگزیدگان جشنواره خوارزمی، از معلمان و والدین دانش آموزان برتر کنکور تجلیل و با اهداء لوح سپاس از زحمات آن‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/ غ

جشن افتخار بیست وچهارم در یزد برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.