مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: 200 غرفه و بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در آذربایجان غربی برپا میشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلیل جباری در جلسه ستاد نوروز 97 آذربایجان غربی اظهار داشت: تلاش فعالان عرصه گردشگری این است که آذربایجان غربی نوروز امسال به یکی از مقاصد نمونه گردشگری در کشور تبدیل شود و بر همین اساس نیز تدابیری در کارگروه‌های ده‌گانه ستاد نوروزی پیش‌بینی شده است.

جباری افزود: برگزاری جشنواره‌های ویژه نوروز و اجرای آیین‌های نوروزی ، ارزان‌سازی سفر و ارائه تورهای مناسب برای جذب و تشویق مسافران برای بازدید از جاذبه‌های آذربایجان غربی، برگزاری 200 غرفه و بازارچه عرضه صنایع‌دستی آذربایجان غربی از جمله برنامه‌هایی است که برای نوروز امسال تدارک دیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه مراکز اقامتی در سطح استان آذربایجان غربی و به‌ویژه در شهرهای مسافرپذیر آن، از اهداف مهم سازمان میراث فرهنگی در بخش گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری که در حال انجام است ، بیش از 2 هزار تخت اقامتی در سال‌های آتی به مجموعه ظرفیت گردشگری استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ا

۲ هزار تخت اقامتی به ظرفیت گردشگری آذربایجان غربی افزوده می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.