توسعه پارک ها و فضای سبز سطح شهر مهاباد به منظور اسکان مسافران نوروزی به اتمام رسیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد  در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد گفت:کمیته برنامه ریزی شهرداری مهاباد با همکاری سازمان های وابسته در خصوص اماده سازی پارک های سطح شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی  اقدامات لازم را انجام داده است.

حسن گیته افزود:تجهیز تمامی آبخوری ها،تزیین فضای سبز در پارک ها،رنگ آمیزی جدول ها،شست و شوی خیابان ها ی اصلی و پر تردد سطح شهر ،جمع آوری متکدیان و پاکسازی بازارچه های کالاهای مرزی از اقدامات انجام شده کمیته خدمات شهری شهرداری مهاباد برای استقبال از مهمانان شهر مهاباد در ایام نوروز است.

خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عموم مهاباد در ایام نوروز

معاون خدمات شهرداری مهاباد ادامه داد:نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر های پر بازدید مهاباد از دیگر تمهیدات انجام شده برای ایام نوروز است.

گیته ضمن بیان اینکه در حاشیه مکان های پر بازدید از جمله بناهای تاریخی داخل  شهر و بازار سرپوشیده و سنتی سرای کریم خان  و میدان آهنگران تاکسی های درون شهری در طول روز مستقر خواهند بود افزود:در ایام عید نوروز خودروهای عمومی  سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی  به منظور جابجایی مسافران در ایستگاه های تعیین شده مستقر می شوند .

پارک ملت مهاباد ....جاذبه گردشگری پایین دستی مجموعه دریاچه سد با مساحت 7 هکتاری

گیته ضمن بیان اینکه سالانه بیش از صدها مسافر در قدیمی ترین پارک سطح شهر اسکان داده می شوند افزود:مجموعه گردشگری پارک ملت با امکانات خدماتی و رفاهی از جمله آبخوری های فراوان،سرویس بهد اشتی در مسیرهای مختلف پارک،پارکینگ اختصاصی،نگهبانی شبانه روزی و وسایل متعدد بازی کودکان و نزدیک بودن به رودخانه سد مهاباد همواره مقصد اکثر مسافران به نگین غرب کشور است.

وی اضافه کرد:پارک سید قطب ،پارک نیشتمان در شهرک کارمندان،پارک استاد هیمن و استاد هه ژار  و   پارک خبرنگار از دیگر پارک های آماده شده سطح شهر هستند.

انتهای پیام/خ

 

آماده سازی پارک های سطح شهر برای اسکان مهمانان نوروزی

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.