فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از آغاز طرح ترافیکی – انتظامی نوروز ۹۷ در فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی – ترافیکی نوروز ۹۷ استان فارس، اظهار کرد: استان فارس با توجه به وجود جاذبه‌های فراوان گردشگری و همچنین آثار تاریخی در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای خدمت رسانی مطلوب، طرح انتظامی- ترافیکی نوروز ۹۷ در استان از امروز آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در این راستا ۳۵۲ گشت فعال در حوزه ترافیک شهری و جاده‌ای فعال خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با تأکید بر هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان با پلیس، تصریح کرد: هدف همه دستگاه‌ها اجرای مطلوب این طرح و برخورد قاطعانه با متخلفان به ویژه در حوزه تخلفات حادثه ساز و ناوگان حمل و نقل عمومی است.

سردار گودرزی با اشاره به وجود دوربین‌های سرعت سنج ثابت و سیار در سطح استان، افزود: پلیس فارس از همه ظرفیت‌های لازم برای برخورد بدون اغماض با متخلفان راهنمایی و رانندگی استفاده خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در ۱۱ ماهه اول سال جاری ۱۰۲ نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل در جاده‌های استان فارس کمتر کشته شده اند که کاهش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان کرد: شماره تلفن ۲۱۸۶۱۰۶ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سؤالات مردم پیرامون وضعیت جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی است.

انتهای پیام/ن

طرح ترافیکی – انتظامی نوروز ۹۷ در فارس آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار