اقلام مورد نیاز مردم استان چهارمحال و بختیاری در تعطیلات نوروز تأمین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در نشست کار گروه تنظیم بازار استان گفت: اقلام مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت، مرغ و میوه در شب عید و تعطیلات نوروز تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته برنج در استان کمیاب شده بود و با قیمت بالا به فروش می‌رسید افزود: در حال حاضر برنج خارجی با قیمت کیسه‌ای ۷۶۰ هزار ریال در بازار توزیع شده است و برنج هندی ۱۱۲۱ دانه بلند هم به زودی با قیمت ۵۶۰ تا ۵۷۰ هزار ریال توزیع خواهد شد.

امامی اضافه کرد: گوشت گرم مورد نیاز مردم نیز از اوایل هفته آینده با قیمت ۳۳۳ هزار ریال در فروشگاه‌های بزرگ و قصابی‌ها عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه کشتارگاه‌های استان تا ۲۹ اسفند ماه جاری مرغ گرم عرضه می‌کنند اضافه کرد: در تعطیلات نوروز هم کشتارگاه‌ها به صورت شیفت بندی به کشتار مرغ خواهند پرداخت.

امامی همچنین با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید از روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ۹۶ در چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۱۷ تن پرتقال تامسون شمال و والنسیا جنوب و ۲۵۰ تن سیب قرمز و زرد در ۱۰۷ غرفه عرضه می‌شود.

وی افزود: پرتقال تامسون شمال درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۱۷ هزار ریال، پرتقال والنسیا جنوب درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۳۴ هزار ریال و سیب سفید و قرمز هم با قیمت هر کیلوگرم ۲۴ هزار ریال در این غرفه‌ها به فروش می‌رسد.

امامی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۲۰ غرفه و واحد صنفی در استان فروش فوق العاده دارند و کالا‌های خود را با ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف به همشهریان ارائه می‌دهند.

وی در پایان گفت: مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ف

اقلام مورد نیاز مردم در شب عید تأمین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار