معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: از سال آینده قیمت نان بر اساس کیفیت و ترکیب آن تعیین و به مردم عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی در کارگروه آرد و نان آذربایجان شرقی گفت: برای نان‌های سبوس دار گواهینامه‌ای ویژه هم طراحی و به نانوایان داده می‌شود تا مشخص شود در هر نانوایی نان با چند درصد سبوس و با چه ترکیب آردی، پخت و عرضه می‌شود

وی گفت: تا پایان فروردین ۹۷، برنامه مشخصی برای تنظیم کیفیت نان در سال آینده تدوین خواهد شد چرا که افزایش کیفیت نان در واقع به تامین و افزایش سلامت مردم منجر می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تشدید نظارت بر اجرای مصوبات این کارگروه و همچنین مسائل مربوط به پخت نان‌های متنوع در شهر با توجه به رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ افزود: صدور مجوز برای تولید نان‌های با کیفیت و مرکب از چند آرد مختلف، موجب رضایت مندی مردم و گردشگران هم می‌شود.

در این کارگروه مقرر شد با توجه به ایجاد ترافیک و افزایش هزینه‌ها به هنگام خرید ماهانه ۳ نوبت آرد از سیلو‌ها، این وعده‌های خرید به ماهانه ۲ بار کاهش یابد.

 

انتهای پیام/ش

صدور مجوز برای تولید نان‌های با کیفیت

برچسب ها: ترافیک ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.