سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو چندین  المان نوروزی در سطح میادین و معابر اصلی شهر سنندج نصب می شود. 

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هه تاو فریدونی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: یکی از اقداماتی که موجب بهبود کیفیت و تلطیف سیما و منظر شهری، ایجاد فضای بانشاط در آستانه سال نومی شود ساخت و نصب المانهای نوروزی است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: با توجه به اینکه نصب المان های نوروزی  در سال های گذشته مورد استقبال و رضایتمندی میهمانان نوروزی و شهروندان قرار گرفت امسال نیز با هدف زیباسازی سیما و منظر سطح شهر نصب المانهای نوروزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: کارگاه این سازمان از اول اسنفد ماه سالجاری اقدام به ساخت المان های نوروزی کرده است.

فریدونی تصریح کرد: برخی ازاین المان ها مناسبتی بوده و فقط  مختص ایام نوروز است و تعدادی از این المان های نیز بصورت دائمی در سطح شهر نصب می شود.

وی از نصب چندین المان نوروزی در معابر و میادین اصلی سطح شهر خبر داد و گفت: از  امروزالمان های نوروزی در سطح شهر نصب می شود.

فریدونی اعلام کرد: علاوه بر نصب المان های نوروزی عملیات آذین بندی و نور آرایی میادین و خیابانهای سطح شهر هم آغاز شده است.

انتهای پیام/ د م

المان های نوروزی در میادین شهر سنندج نصب می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.