فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه گفت: توجه به تذکرات همیاران پلیس موجب کاهش تلفات رانندگی می‌شود.

تذکرات همیاران پلیس موجب کاهش تلفات رانندگی

سرهنگ روشندل فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه در حاشیه  برگزاری همایش همیاران پلیس در حسینیه سید الشهدا شهر پرندک شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: همیاری و همکاری همیاران پلیس در ایام تعطیلات نوروزی باعث کاهش تصادفات جاده‌ای و بین شهری می شوند، که این امر موجب کاهش تلفات انسانی و مالی میشود.

روشندل افزود: امیدوارام والدین عزیز و رانندگان محترم به تذکراتی که این دانش آموزان و همیاران پلیس میدهند توجه خوبی داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه خانوداه‌های محترم شهرستان زرندیه و نوجوانان و جوانان با همراهی خوبشان باعث شدند چهارشنبه آخر سال خوبی را پشت سر گذاشتیم گفت: بابت این موضوع از مردم خوب شهرستان زرندیه تشکروقدردانی می‌کنیم.

قناتی معاون فرماندار شهرستان زرندیه در این همایش گفت: اگر قرار باشد یک زندگی سالم داشته باشیم باید اول نظم و انضباط اجتماعی و احترام به قانون و حقوق دیگران را یاد بگیریم.

قناتی افزود: همیار پلیس باید حتماً در اجرای قوانین دقت کنند و اگر دیگران رعایت نکردند به آن‌ها یادآوری کنند.

در این همایش سروان هنری رئیس پلیس راهور شهرستان زرندیه آموزش‌های لازم را در حوزه قوانین راهنمایی ورانندگی و نحوه برخورد‌ها را به همیاران پلیس ارائه داد.

انتهای پیام / ج

همایش همیاران پلیس شهرستان زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.