برخی گزارش‌های رسانه‌ای از انتصاب قریب‌الوقوع سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل به عنوان مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ خبر می‌دهند.

جان بولتون مشاور ترامپ می‌شود!به گزارشگروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به گفته برخی منابع رسانه‌ای، جان بولتون، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل بزودی مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور خواهد شد.

بولتون که به مواضع تند ضد ایرانی مشهور است، قرار است جانشین «هربرت مک مستر» شود. بنابراین یک اخراج دیگر در کاخ سفید در پیش است.

ترامپ در اقدام جنجالی و بحث‌برانگیز اخیرش رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا را نیز از سمتش برکنار و مایک پمپئو رئیس سازمان جاسوسی سیا را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

برخی رسانه‌ها، تمایل مک‌مستر به باقی ماندن آمریکا در برجام را دلیل مخالفت ترامپ با ادامه حضور او در این پست عنوان کرده‌اند.

در همین ارتباط، چند رسانه آمریکایی از دیدار ترامپ با بولتون در کاخ سفید خبر داده‌اند. در این دیدار که به گفته این منابع، روز گذشته (چهارشنبه) انجام شده، ترامپ از مک‌مسترانتقاد کرده و به بولتون گفته است که او (مک‌مستر) به طور خصوصی با «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی اوباما دیدار و گفتگو می‌کند.

انتهای پیام/

مک مستر بزودی برکنار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
خواهش میکنم تصویر متعفن این جنایتکار را منتشر نکنید حال مردم بد می شود
آخرین اخبار