غلامرضا صنعتگر خواننده كشورمان، به دلیل نوسان در فشار خون بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ کشورمان، در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت جسمانی خود و علت بستری شدنش در بیمارستان گفت: متاسفانه باز هم به دلیل نوسان فشار خون در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شدم. طبق گفته پزشکان باید روند درمانی جدیدی را آغاز کنم.

این خواننده در خصوص چگونگی بستری شدنش اظهار کرد: در چند روز گذشته حال مساعدی نداشتم. اوایل هفته، آقای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت کمیسیونی را تشکیل داد و در نهایت به این نتیجه رسید که من را بستری کنند.

صنعتگر ادامه داد: امروز به دستور وزیر بهداشت در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شدم. آزمایش های مختلفی دادم و فشارم 25/5 روی 23 بود. امیدوارم زودتر کارهای درمانی من انجام شود و بتوانم مرخص شوم.

صنعتگر همچنین به انتقاد از برخی مسئولان پرداخت و خاطر نشان کرد: آن اوایل که بیمار بودم، خیلی ها به سراغم آمدند و وعده های فراوان دادند که کمکت می کنیم؛ اگر آن ها وعده بیهوده نمی دادند، حداقل تا این لحظه من بیشتر به کار های خودم رسیدگی می کردم و طبیعتا حالم بهتر بود. همان هایی که به من وعده داده بودند، دیگر خبری ازشان نیست و حالا کنار رفته اند. همه اسناد این وعده‌ها موجود است و اگر لازم باشد، آنها را منتشر می کنم.

انتهای پیام/

 

صنعتگر باز هم راهی بیمارستان شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
ان شاالله هر زودتر بهبود پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
زهره صابری
۱۱:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
سلام انشلاء زودتر بهتر بشن
Iran (Islamic Republic of)
زهره صابری
۱۱:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
سلام انشلاء زودتر بهتر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
ان شالله هر چه سریعتر بهتر بشه
آخرین اخبار