فراهانی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا فراهانی در بدو ورود به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور در مزار شهید گمنام آرمیده در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نشستی با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیران فرهنگی و دانشجویی و همچنین کارشناسان و کارکنان این معاونت دیدار کرد و ضمن استماع گزارش عملکرد این معاونت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، صنفی، رفاهی و آموزشی از نزدیک با مسائل و مشکلات این دانشگاه آشنا شدند.

در ادامه فراهانی در نشستی جداگانه با نمایندگان شوراهای صنفی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به گفت وگو خواهد نشست و ضمن شنیدن سخنان نمایندگان شوراهای صنفی و آشنا شدن با مشکلات و مسائل آنها در حوزه خود، به ارایه راهکارهای لازم جهت بهبود سطح کیفی فعالیت‌های این شورا می‌پردازد.

نشست با نمایندگان کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، برگزاری جلسه مجزا با نمایندگان تشکل‌های اسلامی به تفکیک طیف‌های مختلف از جمله بسیج و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام/

سفر فراهانی و هیئت وزارت بهداشت به بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار