مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از افزایش 10 درصدی تعرفه کفن و دفن آرامستان بهشت رضا(ع) در سال آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی در نشست خبری گفت: سازمان فردوس‌ها متکفل یک امر شرعی در شهرداری است لذا شان فعالیت افراد در سازمان فردوس‌ها به خصوص افرادی که در آرامستان‌ها خدمت می‌کنند بسیار بالا است اما در بُعد اجتماعی کمتر به آن پرداخته شده است.

وی افزود: با توجه به این مهم به دنبال اجرای طرح سختی کار کارکنان در سازمان فردوس‌ها به خصوص آرامستان‌های شهر هستیم.

مهدوی دامغانی گفت: همچنین در امسال مصوبه‌ای برای افزایش 20 درصدی حقوقی پرسنل، تصویب و اجرایی شد.

وی به مهم‌ترین اولویت‌های سازمان در سال آینده اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های سال آینده تکمیل سالن معراج آرامستان بهشت رضا(ع) است که در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در خصوص ایجاد راه دسترسی به آرامستان بهشت رضوان افزود: آرامستان بهشت رضوان با 188 هکتار مساحت به منظور کاهش ترافیک آرامستان بهشت رضا(ع) و ایجاد خدمتی ماندگار برای افراد در غرب مشهد احداث شده اما مشکل عدم وجود راه دسترسی مناسب برای این آرامستان بود که برنامه‌ریزی شده به زودی راه دسترسی آن ایجاد و مسیر برای تردد شهروندان تسهیل شود.

مهدوی دامغانی همچنین از احداث غسالخانه در بیمارستان‌های بزرگ خبر داد و گفت: از آنجایی که 30 درصد اموات شهر مشهد از دو بیمارستان بزرگ امام رضا (ع) و قائم (عج) است لذا مقدمات احداث غسالخانه در این دو بیمارستان و دیگر بیمارستان‌های بزرگ شهر فراهم شده است.

انتهای پیام// م.م

تعرفه کفن و دفن آرامستان بهشت رضا(ع) افزایش میابد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.