یکی از استارتاپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سایتی شده است که به کمک آن می‌توان خدمات مشاوره‌ای آنلاین از وکلا دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

یکی از استارتاپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سایتی شده است که به کمک آن می‌توان خدمات مشاوره‌ای آنلاین را از وکلا دریافت کرد.

مدیر این استارتاپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این استارتاپ گفت: هر مشکلی که در حوزه قضایی داشته باشید، به کمک وکلای متخصص سایت ما می‌توانید آن را برطرف کنید.

وی در رابطه با چگونگی کارکرد این سایت بیان کرد: هنگامی که به سایت وارد شوید و مشکل خود را بنویسید در کمتر از ۲۴ ساعت آن را به وکلای متخصص خود ارجاع می‌کنیم و هنگامی که آن‌ها پرونده شما را خواندند، پیشنهاداتشان را ارائه می‌کنند و از بین تمام پیشنهاداتی که ارائه می‌شود می‌توانید یکی از وکلا را به عنوان وکیل خود انتخاب کنند.

دسترسی ارزان به وکلا

مدیر این استارتاپ با بیان اینکه این سایت ویژگی منحصر به فرد خود را دارد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مثبت سایت ما این است که فقط با وکلای متخصص کار می‌کنیم یعنی باتوجه به تعداد پرونده‌هایی که هریک از وکلا برنده شده اند و باتوجه به رأی‌هایی که داشته اند، وکیل مورد نظر شما انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: برای مثال اگر بخواهید در حوزه خانواده طرح دعوا کنید، وکلایی به شما معرفی می‌شوند که در حوزه خانواده جز بهترین‌ها هستند.

مدیر این استارتاپ در خصوص پوشش سراسری این سایت گفت: از دور افتاده‌ترین روستا‌ها تا بهترین نقاط شهر تهران از این سایت و مشاوره وکلایش استفاده کرده اند که یعنی  پوشش سراسری را در کل کشور ایجاد کرده ایم.

وی درباره چگونگی ارتباط بین وکیل و کاربر یادآور شد: هنگامی که درخواست درون سایت نوشته می‌شود، وکیل به موکل خود رجوع می‌کند و موکل می‌تواند با مقایسه پیشنهادات و قیمت پیشنهادی وکیل یکی از آنها را انتخاب کنند. این سایت از نظر اقتصادی و ارتباط میان وکیل و موکل در نوع خود بی نظیر است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار