فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری با انهدام ۲۶۹ باند سرقت، وقوع سرقت در استان یک در صد کاهش یافته و حدود ۸۳ در صد از سرقت‌ها نیز کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن خانی فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در جلسه شور عمومی انتظامی استان گفت: در استان آذربایجان شرقی ۲۷۱ کیلومتر نوار مرزی داریم که از امن‌ترین مرز‌های کشوربوده و نیروی انتظامی حفاظت از مرز‌ها را به عهده دارد.

وی افزود: در سال جاری با انهدام ۲۶۹ باند سرقت، وقوع سرقت در استان یک در صد کاهش یافته و حدود ۸۳ در صد از سرقت‌ها نیز کشف شده است.
حسن‌خانی با اشاره به کشف ۵۱ درصد کالا‌های قاچاق در استان، ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در استان را ۸۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و از افزایش ۳۴ درصدی کشفیات موادمخدر خبر داد و گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: امسال حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تماس داشتیم و در حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی ۳۹ هزار پرونده داشتیم که ۶۹ درصد منجر به سازش شده است.
فرمانده انتظامی استان به مسابقات قرآنی نیروی انتظامی استان نیز اشاره کرد و گفت: امسال ۸۵۰ نفر شرکت کننده یک جزء به بالا داشتیم که ۵۳۰ نفر نمره قبولی کسب کردند که نسبت به پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/ش

کشف ۲.۵ تن مواد مخدر در استان آذربایجان شرقی

برچسب ها: سرقت ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.