معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ازدستگیری سارقان طلافروشی در خیابان مارالان تبریز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ علی اسمعیل پور معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی  گفت : سارقان طلافروشی هفته گذشته با حفر تونل چند متری وارد یک مغازه زرگری در خیابان مارالان تبریز شده بودند.

وی افزود :این 3 سارق که 10 کیلوگرم طلا را به سرقت برده بودند امروز دستگیر شدند و همه اموال مسروقه در اختیار مالباخته قرار گرفت و سارقان هم به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سارقان طلافروشی در تبریزدستگیرشدند

سارقان طلافروشی در تبریزدستگیرشدند

انتهای پیام/خ

دستگیری سارقان طلافروشی در تبریز

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۲۳:۰۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
آفرین به مامورین نیروی انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
گاوصندوق با ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
۲۲:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
مستحکم کردن دیوارها، کف و بام مغازه به بتن مسلح و استفاده از دربهای ضد سرقت غیر حرفه ای ترین توصیه ممکن است که پشت سر هم برای افرادی که اموال با ارزش را داخل گاوصندوقها نگه میدارن تکرار میشه، چرا که هدف نهایی سارقین اینگونه اماکن، از هر طریقی که وارد شوند، نفوذ به گاوصندوقهاست، پس تنها چیزی که پلیس برای پیشگیری از سرقت باید اجباری و الزام آور کنه اینه که به جای دستورالعمل گاوصندوق قابل قبول که جزو شرایط صدور پروانه کسب هست، گاوصندوق با ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت را جایگزین کنه، بعد دیگه طلا فروشیها، صرافیها، جواهر فروشیها و ... درب فروشگاه هاشون را باز بذارن، نصف شب هر کی میخواد بره داخل.