دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران، سامانه تلفن گویا و اپلیکیشن موبایل ستاد هماهنگی خدمات سفر راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ ابراهیم کریمی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی هم میهنان و ضرورت ایجاد مکانیزم نظارت یکپارچه بر ارائه خدمات مراکز گردشگری کشور سامانه گویا و اپلیکیشن موبایل ستاد هماهنگی خدمات سفر به همت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری راه اندازی شد.

وی ادامه داد: هم وطنان می‌توانند قبل و حین سفر کلیه شکایات خود را از نحوه ارائه خدمات در مراکز مختلف اعم از اماکن گردشگری، مراکز اقامتی، آژانس ها، مجتمع‌های خدمات رفاهی، پایانه ها، مراکز ارائه کالا و خدمات و مراکز بهداشتی و درمانی ثبت کنند.

کریمی افزود: شکایات و انتقاداتی که به این سامانه ارسال می‌شود از طریق دبیرخانه ستاد مرکزی و ستاد‌های اجرایی استان‌ها پیگیری می‌شود و تا ۲۴ ساعت پاسخ داده می‌شود.

وی گفت: اپلیکیشن نظارت عرضه خدمات گردشگری به نام اپلیکشین ۰۹۶۲۹ است که به کمک این سیستم مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به گردشگران به‌صورت آنلاین بررسی و در صورت معتبر بودن شکایات مطرح‌شده هماهنگی‌های لازم به منظور بهینه سازی ارائه خدمات انجام می‌شود.

کریمی اضافه کرد: هم‌وطنان می‌توانند برای نصب این اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندروید و iOS از طریق لینک app.ichto.ir اقدام کنند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی‌ای نسبت به ارایه خدمات سفر‌های نوروزی در این استان دارند خواست تا آن را از طریق شماره ۳۲۲۲۴۵۸۱-۰۱۷ یا به صورت حضوری و شماره فکس ۳۲۲۴۱۴۸۰-۰۱۷ به صورت مکتوب به منظور رسیدگی اعلام کنند.

انتهای پیام/م
 

سامانه تلفن گویا و اپلیکیشن خدمات سفر رته اندازی می شود

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.