معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: در استان قم مزیت های خوبی در بخش های گوناگون اقتصادی وجود دارد که قابلیت صادرات را دارا می باشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مهرداد غضنفری امرایی،معاون استاندار قم سه شنبه شب در نشست هم انديشى هيات تجارى بلندپايه استان هاى اَستياى شمالى و كاباردينا بالكريا فدارسيون روسيه با معاون استاندار و مسئولان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم که با هدف تحكيم روابط تجارى - اقتصادى بين اين 2 استان با استان قم در سالن اجتماعات هتل المپیک برگزار شد، اضافه کرد: تولید محصول های صادرات محور نیز از برنامه های اساسی استان به ویژه در محصولات غذایی از جمله خوشه سوهان است.
وی خاطرنشان کرد: از سرمایه گذاری در قم از مجاری قانونی هم در جهت ورود فناوری، هم در جهت سرمایه گذاری مستقیم و هم در جهت صادرات محصول های تولیدی استان استقبال می کنیم.
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: مباحث اقتصادی به عنوان رویکرد اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح است و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیده اند.
غضنفری با اشاره به ارتباط در چارچوب قوانین و مقررات جاری 2 کشور با حفظ احترام متقابل و ارزش های حاکم بر کشورها گفت: استان قم هم با این رویکرد به دنبال ایجاد ارتباط منطقی، با احترام متقابل با کشورهایی است که رابطه خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارند.
وی افزود: برنامه ارتباط با این کشورها در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران است و به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های 2 کشور در قالب سفرهای متقابل و همایش هایی که در این زمینه طراحی می شود.
معاون استاندار قم بیان کرد: کشور روسیه نیز یکی از کشورهایی است که با ایران ارتباط خوبی دارد و دارای ظرفیت های بسیار بالایی می باشد و ما از این سفر که صورت گرفته است، استقبال می کنیم.

  انتهای پیام/ت

 قم ظرفیت های خوبی برای صادرات به روسیه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.