ساعات بازدید از موزۀ مرکزی آستان قدس رضوی در ایام تعطیلات نوروز تا ساعت ۲۲ افزایش یافت.

افزایش ساعات بازدید از موزه‌های آستان‌ قدس‌رضوی درنوروز ۹۷به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس ادارۀ گنجینه‌های موزه‌های آستان‌قدس‌رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید و افزایش حضور زائران در حرم مطهر رضوی در آغازین روز‌های سال نو، همانند سال‌های گذشته، ساعات بازدید از موزه‌های آستان‌قدس‌رضوی افزایش یافته است.
 
جواد درسوئی افزود: ساعت بازدید از موزۀ مرکزی واقع در صحن کوثر، با گنجینه‌های تاریخ حرم رضوی، سکه، اسکناس، تمبر و اقلام پستی، نجوم، آبزیان، سلاح، ظروف، ساعت، هنر‌های تجسمی و مدال از ساعت ۸ تا ۲۲ تعیین شد.

وی گفت: زائران حریم رضوی در تعطیلات نوروزی از ساعت ۸ تا ۱۹ می‌توانند از موزۀ قرآن و نفایس، هدایای مقام معظم رهبری و تالار آثار اهدایی استاد محمود فرشچیان بازدید کنند.
 
رئیس ادارۀ گنجینه‌های موزه‌های آستان‌قدس‌رضوی، همچنین در ارتباط با موزۀ فرش افزود: این موزه در جوار موزۀ مرکزی واقع شده و زائران گرامی می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ از آن دیدن کنند.
 
جواد درسوئی بازدید از موزۀ مردم شناسی واقع در ضلع غربی صحن جامع رضوی را نیز به علاقه‌مندان توصیه کرد و گفت: این موزه در ایام نوروز، از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آمادۀ استقبال از بازدیدکنندگان است.
 
انتهای پیام//ا.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.