مدیرعامل مؤسسه «بهمن سبز» گفت: با وجودی که شهر میمه مردمان فرهیخته‌ای دارد و تعداد زیادی از فیلم‌های سینمایی در آن منطقه ساخته شده است اما تاکنون سینما نداشته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود کاظمی  در خصوص افتتاح سینما برای شهرستان‌های استان اصفهان اظهار کرد: سینماهای شهر اصفهان در خیابان چهارباغ متمرکز شده‌اند و به سی و سه پل ختم می‌شوند، با توجه به رشد و گسترش جمعیت شهری که به شرق و غرب شهر اصفهان کشیده شده است باید برای مکان‌های فرهنگی این مناطق نیز برنامه ریزی شود.

وی افزود: با شهردار منطقه 15 نشستی داشتیم و نتیجه این شد که دو سالن در این منطقه احداث کنیم؛ همچنین در مراکز شهرهایی که فاقد سینما بوده و قابلیت دارا بودن سینما دارند و از آن استفاده کنند دو شهر میمه و علویجه هستند.

مدیرعامل مؤسسه «بهمن سبز» با بیان این‌که سینمای شهر میمه در ابتدای سال 97 افتتاح خواهد شد، گفت: این در حالی است که با وجودی که این شهر مردمان فرهیخته‌ای دارد، همچنین شهری با جاذبه‌های گردشگری بوده و تعداد زیادی از فیلم‌های سینمایی در آن منطقه ساخته شده است اما تاکنون سینما نداشته است.

وی با بیان این‌که صحبت‌ها انجام شده و تا خرداد ماه نیز سینمای علویجه آماده خواهد شد، خاطرنشان کرد: از شرایط ساخت سینما در شهرهایی که سینما ندارند این است که حداقل 250 هزار نفر جمعیت داشته باشند، برای مکان‌هایی که قرار است ساخته شود تعداد جمعیت خاصی تعریف می‌شود.

کاظمی ابراز داشت: شهر میمه به این دلیل که شهر دانشگاهی است و پتانسیل استقبال زیاد مردم از سینما را دارد با وجود این‌که به استانداردها نرسیده است، سینمای استاندارد خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.