«عبدالهادی ارغندیوال» که خود را رئیس حزب اسلامی می داند به اخرج شدنش از این حزب توسط حکمتیار واکنش نشان داد.

واکنش «عبدالهادی ارغندیوال» به اخراج شدنش از حزب اسلامیبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالهادی ارغندیوال» که خود را رئیس حزب اسلامی می داند در واکنش به اخرج شدنش از این حزب توسط حکمتیار گفت: دیگر نه افغانستان و نه مردم بیشتر از این تحمل دارند تا کسانی را بر دوش شان بکشند که نه تنها بر زخم شان مرهم نمی شوند که نمک هم می پاشند.

وی بیان داشت: «افغانستان زخم زیاد خورده است و هنوز تنش زخمی است و مردمش زجر و درد زیادی کشیده است و می کشد. این هر دو به التیام و درمان ضرورت دارد و ما باید طبیب خوب باشیم. دیگر نه افغانستان و نه مردم بیشتر از این تحمل دارند تا کسانی را بر دوش شان بکشند که نه تنها بر زخم شان مرهم نمی شوند که نمک هم می پاشند.»

وی افزوده است: «یک دهه پیشتر حزب اسلامی افغانستان را در وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان ثبت کردیم و در چارچوب قانون فعالیت حزبی می کنیم و در کنار احزاب دیگر و جریان های سیاسی در فضای برادری به رقابت سالم ادامه دادیم و با احترام به دیدگاه ها و نظریات متفاوت سیاسی با تمام چالش ها کنارهم یکجا با مردم افغانستان وضعیت حکومتداری و افغانستان را به اینجا رساندیم.»

گفتنی است که حکمتیار به تازگی ارغندیوال را از حزب اسلامی اخراج کرده است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.