مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: باید برای اثرگذاری بیشتر حرکت راهیان‌نور ابزارهای هنری به روز‌تر شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام یعقوب حسینی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج امروز گفت: دفاع مقدس به عنوان تجلی هنر مردان الهی بود که سرآمد آن به شهادت می‌رسید و استخراج این هنر مردان الهی از طریق هنر ممکن است.

وی افزود: جشنواره سرزمین‌نور از بهترین مسیرها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به حساب می‌آید.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج با تأکید بر اینکه چیزی جز هنر، توان انتقال هنر را ندارد، گفت: جشنواره سرزمین‌نور برای ترویج مسیر شهدا این حرکت هنری را در دستور اقدامات خود قرار داده است.

وی افزود: استخراج گنجینه‌های دفاع مقدس از مسیر‌های مختلف هنری و ادبی مانند داستان، خاطره‌نویسی، شعر، فیلم و عکس از اهداف جشنواره سرزمین‌نور به حساب می‌آید.

حسینی با تأکید بر اینکه هیچ ابزاری چون ابزار هنر ماندگاری ندارد، گفت: باید از هر چیزی که باعث پیوند میان نسل قدیم و جدید می‌شود، بهره برد.

وی افزود: شهیدان با هنر شهادت خود اسلام را حفظ کردند و فقط از مسیر هنر امکان نمایان‌کردن هنر شهیدان وجود دارد و جشنواره سرزمین‌نور در قالب کار هنری در جوانان انگیزه ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/د

اثرگذاری حرکت راهیان‌نور

برچسب ها: دفاع مقدس ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.