مدرس انجمن خوشنویسان مشهد؛

انتقال حس زیباشناسانه به شهروندان با نمایش آثار هنری

مدرس انجمن خوشنویسان مشهد گفت: با نمایش آثار هنری حس زیباشناسانه به شهروندان انتقال می‌شود

انتقال حس زیباشناسانه به شهروندان با نمایش آثار هنریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مریم امام‌وردی با حضور در نمایشگاه «نگارخانه شهر» با آثار متعدد، افزود: حس زیباشناسی در همگان وجود دارد و استفاده از زبان هنر و ارائه آن به شکل آثار هنری در سطح شهر سبب تبلور این حس و افزایش نشاط بصری در مخاطبان می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد مثبت شهرداری مشهد در پرداختن به آثار هنری و نمایش آن، گفت: برپایی نمایشگاه یا اکران عمومی آن در سطح شهر اقدام قابل ستایشی است که مدیریت شهری آن را دنبال می‌کند و امید است این رویکرد در آینده ادامه داشته باشد.

مدرس انجمن خوشنویسان مشهد با تاکید بر توجه و اهمیت دادن به هنرمندان زن و نمایش آثار آنان، ادامه داد: بانوان هنرمند همواره مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار داشتند و هم اکنون که فرصتی برای نمایش آثاربانوان فراهم آمده، باید از این پتانسیل استفاده کنیم. چرا که هنرمندان به نام و شاخصی در خلق آثار هنری وجود دارد.

گفتنی است «نگارخانه شهر» عنوان نمایشگاه آثار بانوان هنرمند مشهدی است که از ۲۱ اسفند ۹۶ تا ۲۰ فرودین ۹۷ در تالار شهر واقع در میدان شهدا به روی عموم باز است.

انتهای پیام// م. ط.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار