فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف و ضبط بیش از 86 هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ رمضان الهوردیان فرمانده انتظامی شهرستان بناب در تشریح این خبر گفت:  بیش از 86 هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

وی افزود:با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه سوری، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس بناب به مرحله اجرا درآمد .

رمضان الهوردیان افزود: در پی کسب خبری مبتنی بر توزیع و فروش مواد محترقه توسط افرادی در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد قرار گرفت .

وی در ادامه افزود : ماموران با انجام یک سری تحقیقات تخصصی، یک نفر متهم را شناسایی و مورد تعقیب و مراقبت نامحسوس قرار دادند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از انبار متهم تعداد 86 هزار و 400عدد انواع ترقه و مواد محترقه کشف و در این راستا ۱ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد .

سرهنگ الهوردیان در پایان ، گفت: به استناد قانون مجازات های قاچاق اسلحه و مهمات ( مواد محترقه) هر گونه قاچاق، خرید و فروش و ... مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.

 

انتهای پیام/ش

 بیش از 86 هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.