فرماندار شهرستان گرمی گفت: طرح تحول نظام سلامت همیشه جزو اولویت‌های کاری دولت است.

ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت همیشه جزو اولویت‌های کاری دولت است افزود: نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های تحول نظام سلامت و امور درمان باید بیش از پیش و با قدرت بیشتر انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز باید کلیه مراکز خدماتی و درمانی مسیر های اصلی تجهیز و نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران و میهمانان اقدام و نسبت به هماهنگی داروخانه های سطح شهر بصورت شیفتی خدمات رسانی کنند.

فرماندار گرمی با بیان اینکه سلامت عمومی مردم خط قرمز بوده و جای شوخی ندارد و مسئولین دستگاهها باید تمامی مصوبات را اجرا کنند تاکید کرد: در صورت بی توجهی به مصوبات مطرح شده در زمینه سلامت عموم مردم دادستانی به عنوان مدعی العمول قطعا ورود پیدا کرده و برخورد خواهد کرد.

امامی تاکید کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز باید ادارات متولی نسبت به بازرسی از اماکن های بهداشتی، غذایی، خدماتی و محل اسکان مسافران به صورت مستمر بازدید و نظارت نمایند.

وی با اشاره به پاک سازی مسیر گرمی چایی افزود: باید مردم عزیز شهر گرمی فرهنگ رعایت بهداشت عمومی را رعایت کنند و در نظافت مسیر گرمی چایی با شهرداری گرمی همکاری نمایند.

انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: سلامت ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.