به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علاقمندان میتوانند با حضور در جاذبههای گردشگری تبریز در یک ویدئوی یک دقیقهای آن جاذبه را معرفی کنند و یا به صورت گروهی یا فردی از گردشگران شهر بخواهند که همشهریان و هموطنان خود را به تبریز دعوت کنند.
تاکنون زبانهایی همچون انگلیسی، آلمانی، استانبولی، فارسی و ترکی آذربایجان در موزه قاجار، مسجد کبود، خانه حیدرزاده، بازار مظفریه تبریز، عمارت شهرداری و تالار فرش آن ضبط شده است و البته علاقمندان با هر زبانی حتی محلی میتوانند ویدئوهای خود را تهیه کنند.
هر ماه به دو ویدئو که بیشترین بازدید کننده و بیشترین کیفیت را از نظر ساخت و خلاقیت داشته باشند، هدایای ارزندهای تعلق میگیرد.
تبریز در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی انتخاب شده است و این کمپین از سوی دانشجویان دانشگاه تبریز و با همراهی دانشگاه تبریز و استانداری آذربایجان شرقی تا پایان سال ۲۰۱۸ دارد.
برای شرکت در این کمپین میتوانید از طریق http://Www.۱minTabriz.ir و لینک تلگرامی OneMinTabriz@ در ارتباط باشید و بعد از ضبط ویدئوها، آن را به کمپین ارسال کنید.
انتهای پیام/ش