معاون استاندارو فرماندار مشهد گفت: باید هوشیاری لازم برای کنترل وضعیت مردم در چهارشنبه سوری را داشته باشیم که به دلیل سهل انگاری مردم دچار مشکل نشوند.

نیرو‌های انتظامى در برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال حضوری فعال داشته باشندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نوروزیان در یازدهمین جلسه شوراى اداری مشهد افزود: نیرو‌های انتظامى باید در برقراری نظم و امنیت در مناطق مسکونى و شهری حضور فعال داشته باشند.


وی گفت: متولیان بازار ها، اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت در بررسی شرایط موجود در تعطیلات نوروزی توجه لازم را داشته باشند و به بازرسی خای خود ادامه دهند.

فرماندار مشهد افزود: حمل نقل عمومى، پایگاه سلامت، امدادی و هلال احمر، جایگاه‌های سوخت پایس راه و راهبر سرویس دهی مناسب را داشته باشند تا مسافران با خاطره خوش تعطیلات را بگذرانند.

نوروزیان در ارتباط با زیر ساخت‌های دستگاهى دچار مشکل است افزود: شورای مدیریت بحران آمادگى لازم را داشته باشد که با برنامه و درست پیش برویم، چون مهنرین اصل تکریم و احترام مردم است.

فرماندار مشهد با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگى در ایام نوروز گفت: نباید از شبکه‌های مجازی غافل باشیم، چون دشمن منتظر است کوچکترین مشکلی پیش بیاید تا مسائل را به ضرر حاکمیت تمام کند.

وى همچنین افزود: به دلیل زائر پذیر بودن شهرمشهد مسئولان همه باید در ایام نوروز حضور فعال داشته باشند تا خدمات خوبی به مسافران داده شود.

انتهای پیام//ا. آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.